سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

                                              
به نام آنکه فکرت آموخت



از مباحث سیاسی روز که بگذریم مقوله
فرهنگ در کشور ما جای بحث فراوان دارد تا جایی که تصمیمات شورای عالی انقلاب
فرهنگی و دیگر مراکز که برای بلند مدت فرهنگ کشورمان تصمیم می گیرند ، متأسفانه در
جمع بین فرهنگ اسلامی و سایر فرهنگهای وارداتی یا میهمان و یا فرهنگهای مهاجم چنان راه بیراهه می رویم که نتیجه
اش چیزی استکه( شترگاو پلنگ) حال حاضر کشور عزیزمان شده .



 



در خبرها چند روزی استکه مباحث متعددی
راجع به وضعیت ازدواج و کار جوانان می خوانیم ،می شنویم و می بینیم . ازجمله خبر
ازدواجهای موقت ، این نمونه ای است از یک خروار مباحث فرهنگی که باید در کشور مورد
توجه قرار گیرد .



دونکته ای که در خبر ها با احساسات
شندودگان به نحوی بازی می کند و به قول معروف غیرت خانواده های ایرانی را تحریک می
کن د این استکه:



1-    
ازدواج موقت کیان
خانواده را متزلزل می کند!!



2-    
آیا مسؤلین حاضرند
دختران خود را به عقد موقت در آورند؟؟!!



هر دو سؤال به خوبی با اعصاب و روان
مخاطب درگیراست و اورا به احساساتی وا می دارد که دیگر نپرداختن به آن و درواقع
پاک کردن صوت مسأله خیال همه را راحت می کند



اما جوابهایی که به نظر می رسد این
استکه ،



آقایان یا خانمهایی که مسأله اول را
مطرح می کنند چه خوب خود را به جایی رسانده اند که بالاتر از روایات ما قدم بر می دارند یا اینکه معتقد ند که در زمان
پیامبرو ائمه ما
ازدواجی در کار نبوده که چنین مسائلی را مطرح کرده اند. درعین اینکه همین آقایان و
خانمها وقتی مسائلی دیگر مطرح می شود به این کلام امام خمینی (رة) استناد می کنند
که ما مأمور به تکلیف هستیم نه نتیجه!!!!!



 



جواب
مسأله دوم این استکه در حال حاضر نه تنها مسئولین چنین کاری را روا نمی دارند حتی
همانهایی که به دنبال مسائل این چنینی هم هستند با عنوان ازدواج موقت مشکل دارند و
چه چیزها که بعدش نمی گویند.



پس
در این موقعیت زمانی هیچ کس چنین کاری را نمی پسندد اما با فرهنگ سازی درست می
بینید که حداقل در این زمینه با وجود کار کار شناسی و قانونی دستورات اسلامی عمل
خواهد شد و دیگر از شتر گاو پلنگی کنونی در این زمینه خلاص خواهیم شد. 



                                                                    
وسلام به امید برپایی فرهنگی
 



 



                                                                                       غنی
و اسلامی


  

با دیدن این عکسها تمام نداشته هایمان را فراموش می کنیم.
تصاویر دیدنی وشخصی از یک زن و شوهر عجیب...حتماببین
با دیدن این تصاویر کمی به خود می آییم و برای چند لحظه ای تمام نداشته هایمان را فراموش می کنیم.

ما همیشه به دیگران غبطه می خوریم و تمام داشته های خود را نادیده می گیریم،مگر اینکه گاهگاهی کسی را ببینیم که از موهبتی محروم است آنموقع شاید کمی خدا را به خاطر داشته هایمان شکر کنیم.

ما فراموش می کنیم که نباید به حال کسی غبطه بخوریم،از یاد می بریم که باید از همان چیزی که هستیم و داریم نهایت استفاده را بکنیم و شاد باشیم و خدا را شکر کنیم.

این مقدمه ای بود برای تصاویری که در زیر آورده ام،تصاویری که انسان را تکان می دهد و باعث می شود اگرچه برای چند لحظه به خود بیاییم.من با دیدن این تصاویر واقعا ناراحت شدم و احساس کردم انسانهای سالم چه دلایل محکمی برای شادی و خوشبختی دارند اما از آن بی خبرند!

احمد و فاطمه هر دو معلول هستند، احمد از هر دو دست و فاطمه از هر دو پا معلول است. احمد و فاطمه حالا یک سال است که با هم ازدواج کرده اند و با تمام محدودیتها یکدیگر را پذیرفته اند.احمد پای هرگز نداشته فاطمه را جبران می کند و فاطمه دست هرگز نداشته احمد را.
این دو چه زیبا معنی زندگی را درک کرده اند و با هم شاد و خوشبخت اند.

احمد در حال انجام کار هنری به وسیله پایش

Persianv.com At site
احمد در حال شانه کردن موهایش به وسیله پا

Persianv.com At site
احمد و فاطمه در حال قدم زدن

Persianv.com At site

فاطمه در شانه کردن موهای احمد به او کمک می کند.

Persianv.com At site
احمد با پا لباسش را اتو می کند.
Persianv.com At site
فاطمه با ادکلن زدن به لباس احمد او را برای بیرون رفتن بدرقه می کند.

Persianv.com At siteهر دو در حال تمیز کردن خانه

Persianv.com At site
احمد و فاطمه دارند آلبوم عکسهایشان را نگاه می کنند.


  

دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به اهانت به ساحت امام‌خمینی(ره) توسط عده‌ای از حامیان موسوی در روز 16 آذر، از صبح امروز دیوارهای دانشگاه تهران را سیاه‌پوش کرده‌اند.

وحید اشتری مسئول بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: تمامی دانشکده‌های دانشگاه‌ تهران از صبح امروز و یک هفته زودتر از آغاز ایام محرم و در اعتراض به اهانت به ساحت مقدس امام خمینی (ره) سیاه پوش شدند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه تهران در قبال اهانت به تمثال مبارک امام خمینی (ره) توسط عده‌ای از حامان موسوی در روز 16 آذر دیوارها و برد‌های دانشگاه تهران را سیاه پوش کرده و به عزاداری پرداخته‌اند.


  

یش از 500 نفر از دانشجویان دانشگاه زاهدان در اعتراض به کیفیت پایین غذا اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس بیش از 500 نفر از دانشجویان دانشگاه زاهدان شب گذشته در اعتراض به پایین بودن کیفیت غذای دانشجویان، به صورت خودجوش اعتراض کرده و ظرف‌های غذا را دورتادور سالن غذاخوری این دانشگاه روی زمین چیدند.

خدمه سالن‌غذاخوری در مواجه با این حرکت دانشجویان با برخی از آنها درگیر شده و برخی دیگر از این خدمه‌ها ظرف‌های غذا را از روی زمین جمع‌آوری کردند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه که خواستار عدم قید نامش در مصاحبه بود، در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس در این خصوص گفت: مسئولان دانشگاه زاهدان اعتراضات صنفی دانشجویان را بر نمی‌تابند و به همین دلیل انتخابات شورای صنفی را به تاخیر می‌‌اندازند.

وی افزود: عدم رسیدگی به برخی اعتراضات به حق صنفی دانشجویان موجب می‌شود که عده‌ای فرصت‌طلب و سودجود از آن در جهت منافع سیاسی خود سوءاستفاده کنند.


  

:: روزنامه کیهان امروز شنبه 21 آذر در بخش اخبار وی‍ژه خود نوشت::

 

عزای فتنه انگیزان از آزادی دانشگاه آزاد!
سایت اینترنتی وابسته به حزب کارگزاران، از نظام مند شدن مدیریت دانشگاه آزاد ابراز ناخرسندی کرد.
«جوان فردا» که تحت عنوان شاخه جوانان کارگزاران فعالیت می کند با انتقاد از مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مدعی شد این مصوبه نخبه ستیزی و اعمال روش های غیرکارشناسی است و از آینده نه چندان درخشان خبر می دهد.
براساس مصوبه شورای انقلاب فرهنگی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، زمان مند شده و رئیس این دانشگاه برای 4 سال به پیشنهاد هیئت امنا، تایید شورا و حکم رئیس هیئت امنا صورت می گیرد. این در حالی است که تا پیش از این نظارت درستی بر مدیریت دانشگاه و ریاست آن صورت نمی گرفت و با وجود انباشت بودجه ناشی از دریافت شهریه های کلان از دانشجویان، دانشگاه به صورت جزیره ای و میلی اداره می شد. با این وجود به نظر می رسد منافع گروه های ذی نفوذ با اقدام اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای شفاف سازی، قاعده مندی و انضباط مالی و مدیریتی دانشگاه آزاد مورد تهدید قرارگرفته و از آن تعبیر به «نخبه ستیزی» شده است.
ذکر این نکته هم سودمند است که برخی چهره های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر تلاش کردند به بودجه دانشگاه دست اندازی کنند و حتی با راه اندازی سایت هایی نظیر جمهوریت و به واسطه روزنامه هایی چون فرهیختگان و... به محو کردن فضای انتخابات، القای تقلب، تدارک پروژه براندازی مخملی و شایعه پراکنی بپردازند و طیفی از دانشجویان را نیز در خدمت اغراض ناسالم سیاسی به کار گیرند.

تشکر «منافقین» از منتظری به خاطر دفاع از قاتلان 72 شهید انقلاب
شماری از عناصر گروهکی که به واسطه باند مهدی هاشمی ارتباط و نفوذ دیرینه ای در بیت آقای منتظری دارند، به پاس خدمات ویژه این شیخ مطرود حضرت امام(ره)، تندیس حقوق بشر به منتظری دادند.
ابراهیم یزدی، حبیب پیمان، عبدالفتاح سلطانی، تقی رحمانی، محمدعلی دادخواه و نرگس محمدی تحت عنوان کانون مدافعان حقوق بشر (راه اندازی شده از سوی آمریکا و با وساطت عبادی) برای تشویق منتظری به فعالیت های ضدانقلابی، در خانه وی حضور یافتند و تندیسی به شکل استوانه کوروش به وی هدیه کردند. آنچه در این میان جالب به نظر می رسد گستاخی یکی از حاضران در دفاع از تروریست های منافقی بود که با بمبگذاری و ترور وحشیانه 7تیر، 72 تن از مقامات ارشد و چهره های سیاسی کشور از جمله حجت الاسلام محمد منتظری-پسر منتظری- را به شهادت رساندند. و علناً به این جنایت افتخار هم کردند. عبدالفتاح سلطانی که از مهره های مورد اعتماد رسانه ها و محافل ضدانقلاب به شمار می رود به منتظری گفت: بنا گذاشتیم خدمت رسیده و از شما که از قدیم الایام در راستای تحقق حقوق بشر فعال بوده اید و حتی از حقوق کسانی که گفته می شود فرزند شما را به شهادت رسانده اند، دفاع کردید، تقدیر و تشکر کنیم و به طور مرسوم یک جایزه را تقدیم نماییم.
گفته می شود منتظری به اعتبار قرار گرفتن در خدمت گروهک های نفاق با نگرانی فرزندش شهید محمد مواجه بود اما متقابلاً به جای دوری از منافقین به فرزندش اهانت و هتاکی می کرد.
منتظری هم در این ملاقات مدعی حمایت از حقوق آشوبگران و کتک خوردن آنها شد بی آنکه به این جریان محارب- که به آتش زدن مساجد و ساختمان های دولتی و املاک و وسایل نقلیه عمومی و شخصی، و کشتن شهروندان بی گناه از جمله مادر و کودکی مقابل مهدکودک و... مبادرت کردند- کوچک ترین اعتراضی بکند. منافقین در دهه اول انقلاب نیز با بهره گیری از حمایت های مشابه توانستند بهترین فرزندان ملت- از نخبگان و مسئولان تا شهروندان عادی- را قتل عام کنند و به میزان زیادی پوشش امنیتی برای جنایت و ترور داشته باشند.
نهضت آزادی، جنبش مسلمانان مبارز، منافقین و... از جمله گروهک هایی هستند که از دیرباز و به وسیله برخی اعضای باند مهدی هاشمی معدوم، نفوذ گسترده ای- در حد هدایت بیت آقای منتظری- داشته و به همین دلیل هم بر خلاف مشی اصلی معارضه با روحانیت و فقاهت، ارادت خاصی به نامبرده پیدا کرده اند. اخیراً محسن مخملباف هم که علناً در خدمت جنگ فرهنگی -روانی ناتوی فرهنگی غرب علیه اسلام و انقلاب قرار گرفته، جایزه دریافتی را به منتظری تقدیم کرد.
محافل سیاستگذار ناتوی فرهنگی و جنگ نرم در غرب، از میان اعطای جایزه و تشویق به عنوان شیوه ای برای هدایت و شرطی کردن افراد در راستای سیاست های ضدایرانی خود بهره می گیرند. رخنه درون روحانیت شیعه و ضربه از درون به این جایگاه نافذ و قدرتمند، سیاست تدوین شده ای است که سازمان سیا از 30 سال پیش (بنابر اذعان دکتر مایکل برانت رئیس اسبق بخش شیعه شناسی در CIA) در دستور کار قرار داده است.


بی بی سی هم خط امامی شد!

سایت اینترنتی بی بی سی که به همراه شبکه ماهواره ای آن از چندین روز پیش از 16آذر با انتشار اخبار، گزارش و مطالب مغرضانه و جهت دار سعی در تغییر ماهیت روز دانشجو داشت و دانشجویان را به اغتشاش و آشوب دعوت می کرد، به اقدام روشنگرانه صداوسیما در افشای ماهیت مدعیان خط امام(ره) حمله کرد.
این سایت که مستقیماً با بودجه استعمار پیر اداره می شود، روز گذشته با انتشار عکس امام(ره) مطلبی را ذیل عنوان «انتقاد از پخش فیلم تلویزیونی اهانت به عکس آیت الله خمینی» منتشر کرد و از صداوسیما بخاطر پخش تصاویر اهانت حامیان موسوی به امام خمینی(ره) انتقاد کرد!
اتاق فرمان آشوب های انتخاباتی در گزارش خود با استناد به نامه نگاری های موسسه تنظیم و نشر آثار امام و مهدی کروبی به ضرغامی، تصاویر پخش شده را جعلی خواند. نکته جالب و مشترک در موضع موسسه حفظ آثار امام، کروبی و بی بی سی نسبت به این حرکت موهن آن است که هیچکدام اصل ماجرا و توهین کنندگان را مورد عتاب و خطاب قرار نداده و همگی صداوسیما را محکوم کرده اند که تنها جرم آن افشای ماهیت این مدعیان ناسپاس و دروغگوی خط امام است. در حالی که تا دیروز یکی از اتهامات رسانه ملی سانسور خبرها بود، دلسوزی بی بی سی برای حفظ حریم امام(ره)، ماهیت مدعیان خط امام را بیش از پیش روشن می کند!


صدا و سیما نباید ماهیت ما را فاش کند!
در پی هتاکی اغتشاشگران سبز در روز 16 آذر نسبت به تصویر حضرت امام خمینی، حامیان فتنه سبز به جای تخطئه اقدام آشوبگران به جنجال علیه صدا و سیما پرداختند و رسانه ملی را به خاطر آگاه سازی مردم از باطن فتنه سبز مورد حمله قرار دادند.
کروبی که به ویژه پس از انتخابات تبدیل به یکی از هیزم کشان فتنه شده و علناً به بازی در سناریوی دشمن پرداخته، در نامه ای به رئیس صدا و سیما مدعی شد این سازمان تبر به درخت انقلاب می زند. وی همچنین ادعا کرد تصاویر مونتاژ شده است.
این در حالی است که مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: «تصاویر حرمت شکنی مذکور در سازمان موجود است و بسیار متأسفیم کسانی که داعیه پیروی از خط امام (ره) دارند، چشم و گوش خود را بر حقایق بسته اند. این افراد ببینند آیا مصاحبه ها، نامه ها و بیانیه هایی که صادر می کنند و با روح تعالیم حضرت امام راحل(ره) منافات دارد، باعث تفرقه است یا انتشار تصاویر واقعی اغتشاشگران که مورد دید و قضاوت مردم است؟ چرا باید کسانی از افشای نیات پلید اغتشاشگران در برهم زدن وحدت ملی و زیرپا نهادن ارزش های دینی و انقلابی نگران شوند.»
در این میان آقای صانعی در دیدار علی اکبر محتشمی از کروبی هم جلوتر رفت و با متهم کردن نظام مدعی شد «انسان های ظالم عکس امام را آتش می زنند و بعد می گویند کار دانشجویان بوده است در حالی که دانشجویان فدایی امام هستند و همه چیزشان را از امام دارند ... امروز فضا به گونه ای است که یاران امام نمی توانند راجع به مسئله فلسطین حرف بزنند و اگر هم سخنی بگویند سخن آنان را قبول نمی کنند.»
حمید انصاری قائم مقام مأسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی هم در ادامه سرویس دهی های غیرمسئولانه به فتنه انگیزان مدعی شد: « بنا به گزارش ها علی رغم آنکه در این روز بعضاً شعارهای ساختارشکنانه دیگری با کمال تأسف مطرح شده اما هتک حرمتی نسبت به ساحت امام خمینی گزارش نشده است و بر فرض که آنچه در تصاویر تنظیم شده و نامرتبط نشان داده شده در گوشه ای از تجمعات آن روز توسط فردی مجهول و مغرض انجام یافته باشد، توسعه آن به گونه ای که گویی جو غالب بود دروغ بین و مسلم می باشد. حرمت شکنی بی سابقه صدا و سیما جداً باعث تأسف، تعجب و اعتراض جدی دوستداران امام راحل است... نقار موجود در درون خانواده بزرگ دوستداران امام خمینی است و همین امر سرمایه بزرگ نظام برای برون رفت از بحران است و این همان نکته ارزشمندی است که مورد تأیید و تأکید رهبری معظم انقلاب بوده و توسط ایشان از مسئولان مطالبه شده، به همین سبب هرگونه تلاش برای اینکه اختلافات را به بیرون از این خانواده بزرگ هدایت کند را باید نابخردانه و احتمالا خائنانه تحلیل نمود و ابراز تاسف کرد.»
مواضع کروبی و انصاری به خاطر حمله به روشنگری صداوسیما و به حاشیه راندن اصل هتاکی ها، با استقبال ویژه شبکه های بی بی سی، رادیو فردا و انبوه سایت های ضدانقلاب مواجه شد که دل پرخونی از روشنگری های صداوسیما در برابر جنگ نرم استکبار دارند.
آنچه در این میان قابل تامل است اینکه اولا سیاست «نواختن شیپور از سر گشاد آن» به پلتیک و تاکتیکی همیشه برای طیف مدعیان بی صداقت اصلاح طلبی تبدیل شده است که نمونه آن را می توان در ماجرای مصاحبه اکبر گنجی با روزنامه تاگس اشپیگل سایتونگ و هتاکی علیه حضرت امام در سال 79 جست وجو کرد. آن زمان هم مدعیان اصلاح طلبی به جای تخطئه هتاکی نامبرده- که در راستای ماموریت محوله انجام می گرفت- ادعا کردند « مصاحبه تحریف شده، انتشار مصاحبه هتاکی و اهانت و تشییع فاحشه است و...» و هرگز حاضر نشدند از گوینده ای که متن مصاحبه وی موجود بود برائت بجویند. ثانیاً این حضرات هرگز توضیح نمی دهند که چرا هتاکی علیه اسلام، امام، انقلاب، ولایت فقیه و رهبری به رویه ای عادی در تجمعات منسوب به آنها تبدیل شده تا جایی که خود این حضرات (کسانی نظیر موسوی و کروبی) در همین اواخر اعلام کردند «فعلاً سر دادن شعارهای رادیکال و ساختارشکنانه مصلحت نیست و ظرفیت آن وجود ندارد»! ثالثاً مگر اولین بار است که هتاکی و حرمت شکنی در چنان تجمعاتی صورت می گیرد. خط کشیدن روی شعارهای استراتژیک و خط امامی «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» برای اولین بار در تجمعات ضدانقلابی برپا شده از سوی کروبی و موسوی و خاتمی در روزهای جهانی قدس و یوم الله 13آبان صورت گرفت و این حضرات هم به دلایل کاملاً روشن حاضر نشدند از ضدانقلاب برائت جویند بلکه امثال موسوی در آستانه 16 آذر مدعی شدند هیچ سلیقه ای را مخالفت و طرد نخواهند کرد! آیا منطق حضرت امام هم چنین گشاده دستانه بود؟!
رابعاً هتاکی که شاخ و دم ندارد. بنیان بسیاری از فتنه انگیزی ها و بداخلاقی ها و قانون شکنی ها را همین حضرات سابقاً مدعی اصلاح طلبی بنا گذاشتند و یکجا در قول و فعل از قانون اساسی، انقلاب، خط امام ( وجوهره آن ولایت فقیه) عبور کردند و به کرات با ذکر مصادیق و دلایل مورد حمایت و ستایش سران نشاندار استکبار (نظیر شیمون پرز، اوباما، گوردن براون و...) و همچنین گروهک های سلطنت طلب، منافقین تروریست، بهایی ها و نظایر آنها قرار گرفتند. آیا کسی یک مورد سراغ دارد که حضرت امام یا طرفداران راستین خط او، مورد چنین حمایت و ستایش هایی قرار گیرند؟
خامساً قطعی است که نسل دانشجویان انقلاب پای امام و آرمان های انقلاب ایستاده اند که اگر چنین نبود 4 میلیون دانشجو در روز 16 آذر به جای کور کردن چشم فتنه، باید رفتار دشمن شاد کن پیشه می کردند. اما سخن این است که همان اقلیت ناچیز اما پررو و گستاخ- همانند سران فتنه- از کدام منبع الگو و روحیه می گیرند تا مانند سگ های هار به جان مقدسات و ارزش های دوران ساز و حیات بخش یک ملت بیفتند، آنها که چند نفر آدم دم دستی اجیرشده یا تحریک شده بیشتر نیستند.
و سادساً اگر آن گونه که آقای انصاری ادعا می کند اختلاف درون خانواده انقلاب است و مواضع رهبر فرزانه انقلاب حجت است، ایشان توضیح دهند که افراطیون سابقاً مدعی خط امام، امروز کجا ایستاده اند، با برترین میراث های امام (ولایت فقیه و جمهوریت و رای مردم) چه معامله ای می کنند و چرا تولا و تبرای آنها دقیقاً معکوس شده و به سمتی سیر می کند که گروهک های نفاق ضدانقلاب سیر کردند؟


  

تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در این دانشگاه آغاز خواهد شد.
همچنین دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل نیز به دانشجویان دانشگاه‌‌های کشور اعلام کرده‌اند، امروز شنبه در اعتراض به اقدامات و شعارهای ساختارشکنانه و همچنین هتک حرمت حامیان موسوی به ساحت مقدس امام خمینی(ره) در جریان تجمعات 16 آذر، در دانشگاه‌‌ها به عزاداری خواهند پرداخت.


  

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در سرمقاله امروز کیهان نوشت؛ ماجرا از آن روزها شروع شد که مدعیان اصلاحات در دوران موسوم به همین نام، آشکارا و با صراحتی آمیخته به وقاحت نوشتند و گفتند؛ "اصلی ترین مانع اصلاحات آن است که در ایران هنوز خدا نمرده است "! "افکار امام(ره) باید به موزه تاریخ سپرده شود "! "عامل دو دهه عقب ماندگی ایران، افکار امام(ره) است "! "فرهنگ بسیجی خشونت آفرین است "! "دوران پیروی از افکارامام(ره) سپری شده است "! "امامان 12گانه نیز قابل انتقاد هستند "! "علیه خدا هم می توان دست به راهپیمایی و تظاهرات زد "! و...
ماجرای زشت و مشمئزکننده این روزها از آن روزها آغاز شد و در ماههای اخیر به اوج خود رسید تا آنجا که مدعیان اصلاحات در روز قدس به نفع اسرائیل شعار دادند، در روز 13 آبان از جنایات آمریکا تقدیر کردند و سرانجام در روز 16آذر، تصویر مبارک امام راحل(ره)، یعنی روح خدا در کالبد جهان اسلام را پاره کردند!!
آن روزها، وقتی اهانت این فرقه آمریکایی ـ اسرائیلی را در ورق پاره‌های آنها می‌خواندیم، از تشویق و ترغیب آنان که بخش قابل توجهی از رسانه‌های بیگانه - مخصوصاً رسانه‌های اسرائیلی- را به خود اختصاص داده بود، تعجب نمی‌کردیم و جای تعجب هم نبود، چراکه آنها زبان دشمنان قسم خورده امام و انقلاب را به کام گرفته بودند و باید هم از آمریکا و اسرائیل به تقدیر رسانه‌ای و یا نقدینه نه چندان پنهانی جایزه می‌گرفتند. اما آنچه تعجب‌آور می‌نمود سکوت برخی از سران و دست اندرکاران جبهه اصلاحات نظیر کروبی، موسوی، خاتمی، مجمع روحانیون مبارز و مخصوصاً موسسه موسوم به تنظیم و نشر آثار امام(ره) بود که در مقابل اینهمه اهانت آشکار به ساحت مقدس حضرت امام(ره) نه فقط زبان به کام و قلم به نیام کشیده و حتی یک کلمه- تاکید می شود که حتی یک کلمه- به اعتراض نمی گفتند و نمی‌نوشتند، بلکه با سکوت مرموز خود و حمایت تلویحی و گاه صریح از اهانت کنندگان به تشویق و ترغیب آنها نیز برخاسته بودند.
بدیهی است سران مدعی اصلاحات نمی‌توانند این واقعیت تلخ را انکار کنند، چرا که تمامی اسناد آن موجود است و بسیاری از این اسناد غیرقابل انکار طی چند سال گذشته با ذکر مأخذ در کیهان به چاپ رسیده است.
به عنوان مثال، برخی از دست اندرکاران این جبهه و حامیان سینه چاک آنها در چند نوبت پی درپی، کلام مبارک حضرت امام(ره) را که به صراحت در صحیفه آن حضرت ثبت و ضبط است و نوار صوتی و تصویری آن نیز موجود است، تحریف کردند و کیهان با درج متن سخن امام راحل(ره) از صحیفه امام(ره) و مقایسه آن با متن تحریف شده از سوی مدعیان اصلاحات، خواستار اعلام موضع "مؤسسه تنظیم و نشر " شده بود اما، مؤسسه یاد شده که اصلی ترین وظیفه قانونی آن، مقابله با تحریف آثار حضرت امام(ره) است در مقابل این تحریف های آشکار و غیرقابل انکار کمترین واکنشی نشان نداد.
شعار به نفع اسرائیل که حضرت امام(ره) آن را جرثومه فساد می دانستند، آنهم در روز قدس که ابتکار امام راحل(ره) برای مقابله با اسرائیل است، شعار به نفع آمریکا، آنهم در روز مقابله با استکبار جهانی و سالروز فتح لانه جاسوسی آمریکا که خمینی کبیر و عزیز، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول معرفی کرده بودند و سرانجام پاره کردن تصویر حضرت امام(ره) در روز 16 آذر، ادامه همان حرکت مرموزی است که مدعیان اصلاحات از چند سال قبل آغاز کرده بودند، نگاهی- هرچند گذرا- به مواضع چند سال گذشته و مخصوصاً عملکرد و مواضع چند ماه اخیر سران فتنه و حامیان تابلودار آنها بیندازید، آیا در تمامی مواضع آنان حتی یک نمونه می توان یافت که آشکارا علیه اسلام و انقلاب و امام(ره) نباشد؟ مگر آنچه طی چند ماه گذشته به صراحت و در سال های قبل، با تلویحی نزدیک به تصریح بیان کرده اند، چیزی غیر از اهانت به اسلام و انقلاب و امام بوده است که پاره کردن عکس امام(ره) از سوی مشتی اراذل و اوباش استخدام شده توسط سران فتنه تعجب آور باشد؟! آنچه تعجب آور است و البته، قبل از آن که انگشت تعجب بر دندان گزیده شود، خنده تلخ بر لب ها می نشاند، اعتراض "مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) " به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که چرا فیلم مستند مربوط به پاره کردن عکس حضرت امام(ره) از سوی اراذل و اوباش اجاره‌ای را پخش کرده است؟! البته مهدی کروبی نیز نامه مشابهی با همین مضمون خطاب به رئیس سازمان صداوسیما نوشته است!
درباره اعتراض مشترک سران فتنه و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) گفتنی است که؛
1-اعتراض موسسه تنظیم و نشر آثار امام در حالی است که این موسسه طی چند سال گذشته و مخصوصاً در جریان فتنه اخیر در مقابل اهانت های مکرر سران فتنه و هواداران آنها به ساحت مقدس حضرت امام(ره) و اسلام و انقلاب نه فقط کمترین اعتراضی نکرده است، بلکه در تمامی این زشتی ها و پلشتی ها با فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی امام راحل(ره) همسو و هم نوا بوده است. آیا این واقعیت تلخ قابل انکار است؟! آیا "جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد " یادگار حضرت امام(ره) نیست؟ چرا وقتی سران فتنه و هواداران- البته اندک و کم شمار- آنها شعار "جمهوری ایرانی " سر دادند، موسسه یاد شده ساکت بود؟ آیا روز قدس ابتکار امام راحل(ره) نیست و مقابله با اسرائیل، توصیه اکید آن بزرگوار نبوده است؟ آیا مبارزه با آمریکا سفارش حضرت امام(ره) نبوده است؟ آیا منتظری را امام راحل(ره) عزل نکرده بودند؟ آیا نهضت آزادی را حضرت امام، یک گروه آمریکایی و غیرقانونی معرفی نفرموده بودند؟ آیا...آیا...
اگر چنین بوده است- که بوده و هست- چرا موسسه ای که عکس امام(ره) را بر فراز خود دارد، برعکس حضرت امام(ره) حرکت می کند؟! و در مقابل دشمنی های آشکار و بی پرده سران فتنه با حضرت امام(ره) و "آثار " آن بزرگوار نه فقط سکوت می کند بلکه به حمایت از دشمنان امام(ره) نیز برخاسته است؟! با اینهمه جفایی که شما و سران فتنه به ساحت مقدس حضرت امام(ره) روا داشته اید، اعتراض به پخش فیلم مستند پاره کردن تصویر امام راحل(ره) از سوی هوادارانتان، فقط خنده تلخ بر لب می نشاند و چه می دانید، شاید آتش انتقام نیز در دل عاشقان پیر جماران می افشاند.
2- سران فتنه و موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در نامه های خود به گونه ای مرموز و حساب شده، فقط به پخش فیلم پاره کردن تصویر مبارک حضرت امام(ره) اعتراض کرده اند و سخنی علیه این اقدام زشت و نفرت انگیز هواداران خود بر زبان و قلم نیاورده اند!
موسسه تنظیم و نشر در نامه خود آورده است "علی رغم آن که این روزها بعضاً شعارهای ساختارشکنانه دیگری با کمال تاسف مطرح شده اما هتک حرمتی نسبت به ساحت امام خمینی(ره) گزارش نشده است "! و ادامه داده است که "هیچ یک از شبکه های خارجی و رسانه های دیداری و نوشتاری -علی ما نقل- چنین مطلبی را انعکاس نداده اند "!!
این در حالی است که شبکه های تلویزیونی و رادیویی بیگانه، مخصوصاً شبکه های آمریکایی و اسرائیلی با ذوق زدگی فیلم پاره کردن تصویر حضرت امام(ره) را که به طور جداگانه از سوی خبرنگاران خود تهیه کرده اند، در چند نوبت پخش کرده و برای طرفداران سبز اموی هورا کشیده اند. به عنوان مثال، شبکه تلویزیونی "العربیه " وابسته به عربستان سعودی هر چند ساعت یک بار فیلم یاد شده را پخش می کند و به افتخار! سران فتنه و حامیان آنها کف می زند!! البته اصرار سران فتنه و "موسسه تنظیم و نشر " برای انکار این واقعیت تلخ قابل درک است! آنها به گواهی مواضع و عملکرد چندماهه اخیرشان نباید از پاره شدن تصویر مبارک حضرت امام(ره) نگران باشند، مگر در فتنه اخیر چیزی غیر از کنار گذاشتن اسلام و انقلاب و امام(ره) را دنبال می کردند؟! پس اعتراض آنها برای چیست؟! و چرا به رسانه های بیگانه که قبل از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اقدام به پخش این فیلم کرده بودند و هنوز هم به پخش آن ادامه می دهند، اعتراض نکرده و حتی پخش فیلم یاد شده از رسانه های بیگانه را - البته با زرنگی خاص! و عبارت معترضه "علی ما نقل "- انکار هم می کنند؟! راستی چرا؟!
3- به تعبیر حکیمانه قرآن، یکی از ویژگی های منافقین، آن است که از یکسو با مؤمنان ادعای همراهی دارند و از سوی دیگر با شیاطین و دشمنان خدا نرد دوستی می بازند "هنگامی که با اهل ایمان روبرو شوند می گویند ایمان آورده ایم و چون با شیطان های خود خلوت کنند می گویند ما با شما هستیم و- ادعای دوستی با مؤمنان- برای استهزای آنان است "- بقره آیه 14- بنابراین بدیهی است که پخش فیلم پاره کردن تصویر مبارک حضرت امام(ره) از رسانه های بیگانه را برای اثبات "با شما هستیم "! تلقی کنند و از پخش آن در سیمای جمهوری اسلامی برآشوبند که چرا هویت واقعی آنان را نزد مؤمنان فاش کرده است. بیهوده نیست که اوباما هنگام دریافت جایزه صلح نوبل، این جماعت را تقدیس می کند و نتانیاهو از آنها با عنوان سرمایه بزرگ اسرائیل یاد می کند و... گفتنی است که خدای سبحان درباره یکی دیگر از ویژگی های منافقان می فرماید؛ "هنگامی که به آنها گفته می شود چرا در زمین فساد می کنید، پاسخ می دهند که ما اصلاح طلب هستیم " آیه 11 سوره بقره.
و این آیه مبارکه نیز در میان آیات فراوان دیگری از این دست شنیدنی است، آنجا که می فرماید "منافقان از آن در هراسند که خدا سوره ای نازل کند و آنچه در دل پنهان کرده اند را آشکار فرماید "- آیه 64 سوره توبه- خدای سبحان در ادامه همین آیه شریفه خطاب به رسول اکرم(ص) تاکید می فرماید "به آنان - منافقان- بگو اکنون استهزاء کنید- که روز کیفر و رسوایی فرا می رسد- و خدا آنچه را که از آن می ترسید، بیرون خواهد آورد " آیه 65 سوره توبه.
درباره دست اندرکاران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) که به ناحق در این جایگاه قرار گرفته اند، انتظار آن است که جناب آقای سیدحسن خمینی به حضور و سوءاستفاده آنان از این جایگاه خاتمه دهد. این انتظار قابل اغماض نیست چرا که امام راحل(ره) متعلق به جهان اسلام و همه مردم مسلمان ایران است و به قول قرآن "نزدیکترین افراد به ابراهیم(ع) کسانی هستند که از او پیروی می کنند "...
4- آیا هیچیک از موارد فوق که فقط اندکی از بسیارهاست قابل انکار است؟ معلوم است که نیست، بنابراین باید پرسید در این میان و در مقابل این اهانت آمیخته به خیانت، وظیفه دستگاه قضایی و مسئولان دیگر چیست؟!
این روزها و بعد از آنهمه وطن فروشی و خیانت سران فتنه و حامیان تابلودار و بی تابلوی آنان که پاره کردن تصویر حضرت امام(ره) تازه ترین آنهاست، نباید از توده های مردم که در راه اسلام و آرمان های امام(ره) خون داده و خون دل خورده اند انتظار سکوت داشت و....
و بالاخره به قول حافظ
جای آن است که خون موج زند در دل لعل
زین تغابن که خزف می شکند بازارش
مردم این روزها به محضر مبارک مراد غایب خویش- ارواحنا له الفداء- و نایب حاضر او، خاضعانه عذر تقصیر آورده و زمزمه می کنند "اشتباه از ما بود که به انتظار نشسته بودیم، باید به انتظار بایستیم ".


  

دیروز در حین سخنرانی صفارهرندی در دانشگاه شهید باهنر کرمان 30 نفر از دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی با سر دادن شعارهایی قصد بر هم زدن جلسه را داشتند.

به گزارش خبرنگار «شبکه خبر دانشجو» از کرمان، این جلسه در حالی برگزار شد که دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی شعار «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند که صفار هرندی در جواب آنها گفت: با این شعار تن وزیر فرهنگتان را در کنار کاخ سفید نلرزانید.

صفار هرندی خطاب به دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی که نتوانسته بودند وی را با شعارهای اولیه خود عصبانی کنند، افزود: می دانم که تحمل من شما را می سوزاند.

وی در پاسخ به دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی که شعار«نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی» سر دادند، گفت: با این شعار ساختار شکنتان، پشت رهبران خود؛ موسوی، کروبی و خاتمی را می لرزانید، که این مطلب مورد تشویق دانشجویان دیگر قرار گرفت.

صفار هرندی خطاب به دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی که شعار «سپاهی حیا کن دانشگاه را رها کن» سر می دادند، افزود: اگر سپاه نبود امروز چکمه آمریکایی ها روی گردن شما بود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در پاسخ به این دانشجویان که شعار «بسیجی واقعی همت بود و باکری» را سر می دادند، گفت: اگر همت زنده بود، پوست شما را کنده بود، بالادستی‌های شما، همان کسانی که به شما خط می‌دهند، روز گذشته برای فرار چادر زنانه به سرکرده بودند.

وی از این دانشجویان فریب خورده به عنوان فرزندان خود یاد کرد و افزود: آدم فرزند ناخلف هم می تواند داشته باشد. 

صفار هرندی در جواب شعار «مرگ بر دیکتاتور فریب کار» دانشجویان جنبش سبز حامی موسوی گفت: فریب‌کار آن کسی است که سه روز قبل از انتخابات دم از قانون‌گرایی می‌زند، اما وقتی که نتیجه انتخابات معلوم می شود آن را قبول ندارد و قانون را زیر پا می‌گذارد.

لازم به ذکر است، در این میان سایر دانشجویان شعار «موسوی، انگلیس، پیوندتان مبارک» سر می دادند.


  
   مدیر وبلاگ
انتقال موبایل پاتوق آدرس تغییر کرد
ایمیل ها: mobilepatogh@gmail.com بررسی گوشی های موبایل در موبایل پاتوق
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :18
کل بازدید : 952383
کل یاداشته ها : 1465


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ